پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226778
رقيبي جديد براي خندوانه و دورهمي
تاریخ انتشار : 1395/08/03 08:04:27
نمایش : 995
«احسان عليخاني» پس از ۱۰ سال حضور مداوم در شبکه سه سيما به دنبال توليد برنامه‌اي براي شبکه نسيم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «احسان عليخاني» شکل‌هاي مختلفي از برنامه‌سازي را تجربه کرده است که از قضا همه آنها در شبکه سه سيما بوده است و تنها حضور او در شبکه‌اي جز سه را مي‌توان شبکه نسيم دانست که به عنوان مهمان در برنامه «خندوانه» حضور يافته بود.

بنا بر اين گزارش، از جمله اين برنامه‌ها که عليخاني هم به عنوان مجري و هم به عنوان تهيه‌کننده حضور داشته، برنامه «ماه عسل» بوده که امسال دهمين سالگرد به روي آنتن رفتن آن را جشن گرفت.

برنامه «ماه عسل» که با برند احسان عليخاني شناخته شده نيز تنها يک بار از شبکه‌اي ديگر سردرآورد که آن هم شبکه نسيم بود و اين شبکه در دهه اول محرم گزيده‌اي از قسمت‌هاي موفق «ماه عسل» را به روي آنتن برد.

حالا هم قرار شده عليخاني بعد از سال‌ها از شبکه سه سيما دل بکند و در کنار اين شبکه براي شبکه نسيم هم برنامه‌سازي کند. طرح اين برنامه جديد به شبکه ارائه شده و مراحل بررسي و نهايي شدن را سپري مي‌کند.

اين برنامه جديد که هنوز نام آن قطعي نشده در صورت تصويب قرار است شب‌هاي زمستان از شبکه نسيم پخش شود و بايد ديد که اين برنامه رقيب «خندوانه» خواهد بود يا «دورهمي».

منبع:فارس
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html